Niet tevreden met je product? Of wil je het ruilen tegen een andere maat of kleur? Geen probleem! Je kan eenvoudig je pakketje retourneren.

Je kan vanaf de ontvangst van je bestelling maximaal 14 dagen om een aan te melden voor retournering en te ruilen voor een andere maat/kleur of om te terugbetaling ervan aan te vragen. Daarna heb je nog eens 14 dagen om het pakketje te retourneren. Kosten van retourzendingen zijn hierbij volledig voor rekening van de klant.

Je pakketje verzend je best via een postkantoor. Hierdoor ontvang je een verzendbewijs met een traceercode. Het is belangrijk om dit verzendbewijs bij te houden, als bewijs van verzending. The PetShop is namelijk niet verantwoordelijk voor verloren pakketjes.

Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Als een artikel defect blijkt te zijn door foutief gebruik, zal er slechts een deel van het bedrag kunnen worden terugbetaald.
  • Indien het om verbruiksgoederen gaat (vb. CHEWZ), zal in verhouding van het verbruik een bedrag worden terugbetaald.

Hoe retourneren?

  1. Laat ons weten dat u wilt retourneren, bij voorkeur via e-mail.
  2. Maak je pakketje klaar. Pak de artikelen op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket
  3. Download hier het retourformulier. Deze stuur je best mee met het pakketje, zodat we jouw retour sneller kunnen verwerken. Lukt het niet om het retourformulier te downloaden? Dan kan je ons best een e-mail sturen, zodat we je dit kunnen bezorgen.
  4. In het retourformulier vind je het juiste retouradres terug. In dit document kan je ook aangeven over welk(e) artikel(s) het gaat en of je een andere maat/kleur nodig hebt of de artikelen wilt retourneren.
  5. Je verzendt je pakketje best aangetekend via het postkantoor. Hou het verzendbewijs met de traceercode zeker bij, als bewijs van verzending.
  6. Terugbetaling. Zodra wij je pakketje in ons magazijn hebben ontvangen, zal de maat of kleur binnen 14 dagen geruild worden of de terugbetaling geregeld worden.

*De betaling van de unieke deal werd tot stand gebracht via een SEPA-betaling. Indien u de unieke deal zou willen retourneren, wordt dit handmatig op uw bankrekening teruggestort.